lördag 4 april 2020

Bok om Kyrkopedagogik

Under maj månad kommer boken ovan ut genom Karlstads stift inom projektet ”Universitetsutbildning i kyrkopedagogik” som var ett delprojekt inom den nationella satsningen ”Dela tro – dela liv”.
Thomas Pfitzinger-Drewes och jag är redaktörer. Den 170 sidiga boken innehåller både fakta- och praktiska kapitel skrivet av 15 olika författare. Mer information kommer.

Som jag tidigare berättat kommer min egen bok Pappa och jag, en fotodagbok om kärlek, demens och döden ut på votum förlag i juni, också här återkommer jag med mer information.
Tiden som den är gör ju att det inte går att planera så mycket. Just nu är det bara att sitta still i båten och visa respekt för varandra och hjälpa till efter sin förmåga. 
Jag och familjen har den stora förmånen att ha en skog nära att vandra och andas i.
Ta hand om varandra därute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar