måndag 23 augusti 2010

Hemma igen



Då var man hemma i verkligheten igen.
De två veckorna i Tylösand har gått väldigt fort. Men ändå inte, i själen känns det som om jag varit där en evighet. Havet, människorna, platsen som andas historia och närvaro. Vistelsen ger kraft inför "alla jobb" som nu drar igång med full fart.
Jag hade med mig en hel del broderijobb men dessvärre har det inte blivit så mycket gjort. Så nu blir det till att arbeta i ateljén från morgon till kväll några dagar framöver. Men det ska också bli roligt att se resultatet växa fram.
Den 13 september börjar jag en 15 hp kurs på Konstfack, "Helighetens bilder". Det ska bli oerhört intressant, berättar mer om det längre fram.
Nu ska jag närma mig resväskorna och alla kassar...
Vi hörs
Annika

1 kommentar:

  1. Välkommen till ön igen. Vilken vacker blogg du har.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera