söndag 22 oktober 2023

SPEGLA i Norrköping

 

I helgen besökte vi fotofestivalen SPEGLA i Norrköping. Igår var jag på en portfoliovisning med mitt projekt Höljes Rallycross Backstage. Ovan tittar Johanna Haverlind, utställningschef och biträdande museidirektör på Arbetets museum på mitt bildmaterial. Det kändes väldigt positivt, Johanna H gav en fin respons och hade väldigt kloka synpunkter som jag tar till mig. Nu jobbar jag vidare med projektet🙂

Det var roligt att se alla fotografier på Dokfotosalongen och att se sina egna i det här sammanhanget.


I have an implanted pacemaker 1, 2 , 3

Träffade gamla fotovänner, Jonas, Anna och Lisbeth och många fler under dagarna.
Eva Lindblad, vilken kvinna, fotograf och arrangör av SPEGLA  dagar fullmatade med intressanta föreläsningar och fotoutställningar, väldigt roligt! och Mikael Ståhl, mannen bakom Ståhl Collection, en fantastisk konstsamling av samtidskonst, missa inte det om du kommer till Norrköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar