tisdag 11 september 2018

Blomsterlager på lager på lager...

Blomsterlager på lager på lager...

Just nu vänder och vrider jag på bilder och skulpturer, vad ska jag ha med var, vad hänger ihop. Höstsalongen 2018 på Kristinehamns konstmuseum närmar sig. Genom Thor Fagerkvist stipendiet 2018 är jag, tillsammans med de andra stipendiaterna, inbjuden till höstsalongen och vi får också en lite större utställningsyta än annars. Vernissage 13 oktober. Men innan dess, den 6 oktober är det vernissage på på utställningen "Runt hörnet" på Konsthallen Sundsbergs gård i Sunne, där ställer jag ut tillsammans med Kerstin Wessberg och Karin Lööf.
Idag har jag lämnat in foto för tryck, skulpturerna börjar bli klara, imorgon måste jag verkligen bestämma mig och skicka info till utställningskatalog med mera.
På torsdag bär det av till Edinburg för några dagars inspiration :)
Hej från Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar